petak, 8. ožujka 2013.







Ljudi su oduvijek imali potrebu saznati razlog svog postojanja e i načina na koji će tu svrhu ostvariti.
Naravno, način i jest taj koji nas razlikuje.
Svrha nam je svima uglavnom ista!
Došli smo iz jedinstva i u njega se vračamo, obogaćeni iskustvima i znanjem.
Igrajući se tako, u međuvremenu saznali smo uzroke i posljedice svojih misli, riječi i djela.
Kako nam je malo teža zadaća učiti na tuđim greškama,
mi to uglavnom činimo na vlastitima.
Uostalom tako se i najbrže shvaća.
No, pitanje koje uvijek lebdi u zraku je, a što će biti sutra, prekosutra, za godinu ili dvije?
Nekako ne prihvaćamo misao da u stvari današnjim mislima, riječima i djelima oblikujemo tu svoju sutrašnjicu.
Lakše nam je prihvatiti sudbinu koja nam je dodijeljena po tko zna kojem razlogu, ali samo da nisam u neizvjesnosti!
Reci mi, reci, što će biti sutra, ili što da učinim danas?

Istini za volju, osobno mislim da su sve tajne već u nama obznanjene, a bilo koje sredstvo pomoću kojega želimo otkriti tu tajnu, koristi nam samo kao pomoć za aktiviranje naše vlastite intuicije ili podsvijesti.
                                                                                                              Šeh Mefa Hu


21 komentar:

  1. Čitao sam komentar na mreži jednog novinara u Los Angelesu koji otkriva kako je pronašla istinsku ljubav (Mr.Right) 2 mjeseca nakon razvoda.
    Šaljem poruku e-pošte da se upoznaš s istim čarobnjakom Oduduwa jer imam ove snažne namjere da će stvari raditi za mene, vjerujem u svjedočenja su pravi život dokazuje. Bio sam toliko sretan da je došao preko oduduwa e-mail kontakta na blogu. Oduduwa Velika ljubav-čarolija, Pokrenuo mi je čaroliju da bih oporavio svog bivšeg muža svojom moćnom magičnom čarolijom ljubavi-encharntmenta.
    Oženjen sam već više od 6 godina, bilo je tako strašno jer je moj muž doista varao mene i tražio razvod, prije tri mjeseca smo se razbili i vratili smo se opet nakon toliko molbi za lijepim darovima ljubavi.
    Volim svog supruga toliko. Neću ništa učiniti da bih ga povrijedio ili ga učinio lošim. Samo sam ga htio natjerati da me više voli. Pokušao sam toliko terapeuta i bračnih savjetnika, ali nitko nije pomogao vratiti moj ljubavni suprug. Do prošlog tjedna sam pročitao post komentar online o Oduduwa Spell caster imati čarobne moći vratiti ex, ja kontaktirati Oduduwa spell caster adresu e-pošte i objasniti moje probleme veza s njim i on je obećao da će riješiti moj problem relationshiip u roku od tri dana. Pažljivo slijedim sve njegove upute, evo dva dana nakon što sam primio telefonski poziv od svog čovjeka Anderson, razgovarao toliko mirno i lijepo, ispričao mi se i rekao mi da se vraća kući sljedećeg dana, samo jučer se moj muž vratio kući mi. ja sam velikodušan i zahvalan ovom velikom čovjeku Oduduwa. U početku sam se bojao sumnje, ali pokušao sam i raditi za moje dobro. Siguran sam da će to i za vas, 100% gurarantee uspjeh je siguran.
    Oduduwa spell-caster ima ovlasti za rješavanje sljedećih problema;
    * Ljubavne čarolije Osvojite Natrag Ex ljubavnik
    * Uspjeh i promocija čarolija magije
    * sretan šarm - BUSINESS STAR čarolija
    * odjeljci - ZAŠTITNA KUĆA
    * prokletstvo
    duhovno čišćenje
    * Čarobnost plodnosti - VOĆE ŽENA
    * dekretiranje magije, SPLIT LOTTERIJA I WIN-GAMES SPELL
    Internet stvarno pomaže puno u pružanju brze informacije u rješavanju problema života.
    Shvatio sam da bi bilo dobro dijeliti ovdje jer znam da će potaknuti i pomoći vratiti brakove i odnose.
    ovdje je Oduduwa osobna e-pošta: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com:
    Tel: +13019658857

    OdgovoriIzbriši
  2. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    OdgovoriIzbriši
  3. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    OdgovoriIzbriši
  4. Moje ime je Christian Hofman. Ovo je vrlo sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je pružio Dr. Bio sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moja supruga stvarno varala i tražila razvod, ali kad sam naišla na e-poštu Dr..nosakarea na internetu o tome kako je pomogao tolikom broju ljudi da se vrate i pomognu popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći u mom slučaju i da sada slavim jer se moja supruga potpuno promijenila na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u braku, što je velika proslava. Nastavit ću svjedočiti na internetu jer je dr ..nosakhare pravi čarolija. POTREBNA POMOĆ? KONTAKT
      -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    možete ga dodati i na Whats-app: +2349083639501
    On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretni u svom odnosu. I to je savršeno u vašem odnosu.
    Želiš li svog bivšeg povratnika?
    želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
    Rješenje problema bez djece?
    Rješenje financijskih problema?
    Slaba erekcija i brza ejakulacija?
    rješenje bolesti i bolesti tijela
    Želite biti promovirani u svom uredu.
    Rješenje problema razvoda?
    Whatsapp ili nazovite +2349083639501 (zanemarite ako ne trebate pomoć)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381611031296 viber wcp i poziv

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    OdgovoriIzbriši
  7. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    OdgovoriIzbriši
  8. Želim zahvaliti dr. Agbazaru iz AGBAZARA TEMPLE za vraćanje mog muža koji je napustio mene i djecu skoro 2 godine. nikad nisam učio da ću ga vratiti sve dok nisam vidio komentar na internetu o dr.agbazara i kontaktirao sam ga, nakon što sam slijedio sve upute koje mi je dao dr. Agbazara, moj suprug se vratio molivši za oproštaj u roku od 48 sati. Hvala liječniku vaša čarolija je stvarno sjajna. Za one od vas koji imaju problema u braku / vezi, trebate ga kontaktirati za pomoć putem ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp / call ( +2348104102662 ). I doživite to svoje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav,
    Imate li poteškoća u svom životu?
    Dr Ajayi kotač za čaroliju nudi rješenja koja su vam potrebna zahvaljujući svojim metodama stečenim tijekom godina.
    Prvo sam ga kontaktirao preko WhatsAppa nakon što sam dobio njegov broj na mreži, on mi je postavio nekoliko pitanja o sebi na koja sam dao odgovore,
    Nakon nekoliko minuta vratio mi je poruku i rekao mi kako da riješim svoja pitanja zahvaljujući darovima predviđanja koji su mu dali njegovi prednji očevi jer je on iz roda lijevanja čarolije.
    Veliki čarobnjak za čaroliju dr. Ajayi koji komunicira sa kraljevstvom duha, radi na fotografijama, molitvama i mnogim proizvodima.
    Čuvar pravopisa dr. Ajayi pruža vam svakodnevno nadgledanje i možete nazvati dr. Ajayi u bilo koje doba dana.
    Ako imate problema, otkrijte što je uspjelo dr. Ajayi uspješnom u toliko godina. Rezultati su iznenađujući i on koristi samo čistu i blagotvornu magiju koja donosi dobre i bolje učinke, tako da nemate od čega biti sveti. Dobar je sljedeći kralj rada s pravopisima

    • Povratak voljene osobe
    • Potraga za velikom ljubavlju
    • Ponovno osvajanje svoje bivše ili izgubljene ljubavi
    • Poboljšanje vašeg odnosa kao para
    • Harmonija u vašem odnosu
    • Zaštita vaše obitelji
    • Vaš profesionalni uspjeh
    • prosperitet vašeg poslovanja
    • Otkažite loše čarolije protiv vas ili vaših najmilijih
    • i drugi

    whatsApp: +2347084887094

    Kao što vidite, dr. Ajayi je svjetlo koje vam treba za poboljšanje svakodnevnog života i unošenje mira i zaštite u vaš dom.

    whatsApp: +2347084887094
    E-adresa: drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Ako vam je potrebna usluga pouzdanog hakera za hakiranje baze podataka mobitela ili sustava, brisanje kriminalnih dosijea ili vraćanje ukradenog Bitcoina, obratite se easybinarysolutions@gmail.com ili whatsapp: +1 3478577580 koji su vrlo pouzdani i povjerljivi.

    OdgovoriIzbriši
  11. MOĆNI MOGUĆI KOLICINI KOJI SU MOJ BIVŠEG MUŽA VRAĆALI U MOJ ŽIVOT NAKON DA ME JE OSTAVIO POŠALJITE EMAILOM INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ILI INFINITYLOVESPELL@YAHOO.COM DODAJTE GA NA WHATSAPP +2348118829899

    Pozdrav mojim prijateljima na mreži. Ja sam Diana Gilbert iz SAD-a, želim iskoristiti ovaj medij da zahvalim dr. Greatu jer mi je vratio bivšeg supruga. moj me suprug ostavio zbog svoje bivše djevojke koju je imao prije nego što se oženio za mene je to teška situacija. Nazvala sam ga i molila da se vrati odbio je rekao je da me više ne voli pokušala sam na sve moguće načine da ga vratim sve je bilo uzalud sam o tome rekao svojoj prijateljici, a ona mi je poslala e-mail dr. Greatu, a ja sam mu poslala e-mail i rekla mu svoj problem, a on mi je rekao što da radim i ja sam to učinio, a on je bacio ljubavnu čaroliju koja je vratila mog supruga u roku od 24 sata. Ako trebate pomoć u povratku s bivšim bivšim, pošaljite e-poruku na adresu Dr. Great na

    infinitylovespell@gmail.com ili infinitylovespell@yahoo.com

    WhatsApp mu +2348118829899

    pogledajte njegov blog http://infinitylovespell1.blogspot.com

    također možete posjetiti moj blog http://dianagilbert05.over-blog.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja i moj suprug smo u braku zadnjih 5 godina, bez djeteta koje smo živjeli sretno. sve dok jednog dana nismo imali nesporazuma jer nisam mogla imati dijete za njega, pa je odlučio da me ostavi za druge žene, sve dok jednog dana nisam pregledavao Internet gdje sam vidio gospođu po imenu Roxana koja svjedoči o bacanju čarolija nazovite DR ISIKOLOA koji joj je pomogao da muža vrati kući, pa sam odlučio pokušati kontaktirati bacača čarolija DR ISIKOLO. pa objašnjavam sav svoj problem DR ISIKOLU i on me je uvjeravao da će se moj suprug vratiti kući, na moje najveće iznenađenje za samo 48 sati, suprug me počeo zvati i moliti za oproštenje, zaista je bilo čudo, sad smo se vratili kao muž i supruga, tjedan dana nakon što mi je maternica vraćena i upravo sada imam mjesec dana, sva moja zahvala ide DR ISIKOLOU, ne brinite više jer je DR ISIKOLO ovdje da vam svima pomogne, učinit ću vam uslugu što sam spustio njegov WhatsApp/Viber: +2348133261196 ili e-poštom isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Pozdrav prijatelji, zovem se Marija Josip. Ja sam iz Sarajeva. Ovdje sam da bih prenio dobre vijesti potrebitima. Bila sam depresivna kad me supruga ostavila zbog drugog muškarca, jer sam tražio da prestanem raditi jer sam imao rak i slomio sam se. Oduzela mi je jedinu kćer, pa mi je jedina mogućnost bila umrijeti, pokušao sam je nazvati, ali ona me ignorirala, poslao sam joj SMS poruke i odjednom mi je odgovorila i rekla da je više ne zovem i ne šaljem, pa jednog dana Ući ću u kontakt sa svojim prijateljem na Facebooku i sve sam mu objasnio, a on mi je rekao da je i ranije imao iste probleme, upoznao me s čarolijom za magiju koja se zvala Doktor Alaba, poslao mi je svoj osobni e-mail i kontaktirao sam ga putem [ dralaba3000 @ gmail. com] i brzo mi je odgovorio, objasnio sam mu svoje probleme i rekao mi je da se ne brinem što je to učinio za toliko ljudi koji nikada nisu vjerovali u magiju, ali pogriješila sam što sam ga pokušala uvjeriti 24 sata da baci magiju i izliječi me raka i našao mi bolji posao i odjednom mi je poslao lijekove za svoju bolest, uzimala sam ih samo 2 dana i bila sam slobodna. Sutradan nisam mogao vjerovati svojim očima, netko je pokucao na moja vrata i taj dan nisam nikoga očekivao, odjednom sam to plakala moja supruga i nisam to mogla podnijeti, molila sam i tražila oproštenje, odmah sam dobio poziv iz moje tvrtke u kojoj sam godinama radio i unaprijeđen sam na mjesto direktora paragonske tvrtke u SAD-u, molim vas pomozite mi zahvaliti dr. Alabi na obnovi svega što sam prije izgubio, možete ga kontaktirati i putem whatsappa / viber sa svojim brojem telefona: +2349039885856.

    OdgovoriIzbriši
  14. DR ISIKOLO IZLJECIO ME SMRTNOJ HERPESI. Zovem se Lana Landeka i imala sam Herpes Simplex virus, a zatim sam naišla na pregled ljudi koji su rekli da ih je DR ISIKOLO liječio od Herpes Simplex virusa, pa sam pokušao kontaktirajući ga putem njegove e-pošte i objasnio mu svoj problem. Rekao mi je sve stvari koje moram učiniti, a također mi je dao upute koje moram poduzeti, a koje sam pravilno slijedio. Prije nego što sam znao što se događa nakon dva tjedna, HERPES SIMPLEX VIRUS koji se nalazio u mom tijelu nestao je. pa ako vam je srce slomljeno od bilo koje smrtonosne bolesti kao što je HERPES HIV, herpes zoster, mali broj spermija ili vraćanje vašeg bivšeg ljubavnika, ovaj je sjajni čovjek izuzetno najbolji u kojem sam vidio i pljeskao, a ako vam je potrebna i pomoć, možete mu poslati i e-poštu: isikolosolutionhome@gmail.com Također mu možete poslati WhatsApp ili Viber na +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  15. DR ISIKOLO bacio je lutriju za mene i osvojio sam 850.000 eura. Moje ime je Viorica Lonean i molim vas da pročitate moju recenziju i odmah ga kontaktirate radi vlastitih dobitnih brojeva na lutriji. Vrlo je teška situacija kada igram lutriju i nikad nisam pobijedio, ili nastavio osvajati nizak fond do 500 dolara, bio sam žrtva tako teškog života, najveći fond koji sam ikad dobio bio je 350 dolara, a imam igram lutriju već gotovo 8 godina, stvari se iznenada promijene onog trenutka kad sam na mreži naišao na tajnu, svjedočenje DR ISIKOLA koji pomažu ljudima na bilo kojem broju brojeva lutrije, nisam bio lako uvjeren, ali odlučio sam pokušati , sada sam ponosni dobitnik na lutriji uz pomoć DR ISIKOLO-a, osvojio sam 850 000,00 i to stavljam do znanja svima od vas koji cijeli dan pokušavaju osvojiti lutriju, vjerujte mi da je to jedini način da osvojite lutrija, ovo je prava tajna koju smo svi tražili i on pomaže ljudima da vrate svoje ljubavnike, a također i lijek za sve bolesti. možete kontaktirati dr. Isikolo na njegovu e-adresu> isikolosolutionhome@gmail.com ili WhatsApp ili Viber na +2348133261196

    OdgovoriIzbriši
  16. PAŽNJA SVIMA:
    Ako vam je potreban hitan i učinkovit Čarobnjak za vraćanje bivšeg partnera, obratite se dr. Ogundele na WhatsApp -u ili Viber Chatu: +27638836445. On će vam svojim moćima pomoći u bilo kojem problemu koji imate, u vezi, braku ili osobnom. Vjerujem mu jer mi je već pomagao, vratio mi je muža nakon 24 sata rada, rekla sam mu da ću svoju priču podijeliti na svakom forumu jer je to moj način zahvale, da mu ljudi zahvaljuju za mene i saznati više o njemu.

    OdgovoriIzbriši
  17. zdravo prijatelju bila sam povrijeđena i slomljena srca kada se prije sedam mjeseci u mom braku dogodio jako veliki problem između mene i mog muža. toliko strašno da je odnio slučaj na sud radi razvoda. rekao je da više nikad ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakirao iz kuće i natjerao mene i moju djecu na teške bolove. Pokušala sam ga na sve moguće načine vratiti, nakon mnogo preklinjanja, ali bezuspješno. a on je potvrdio da je donio odluku i da me više nikad ne želi vidjeti. Tako sam jedne večeri, vraćajući se s posla, srela svoju staru prijateljicu koja je tražila mog muža. Pa sam mu sve objasnila, pa mi je rekao da je jedini način da vratim muža da posjetim bacača uroka, jer je i on to stvarno učinio. Tako da nikad nisam vjerovao u magiju, ali nisam imao izbora nego poslušati njegov savjet. Zatim mi je dao e-mail adresu bacača uroka kojeg je posjetio. DR alaba. Sljedećeg jutra poslala sam e-mail na adresu koju mi ​​je dao, a čarolija me uvjerila da ću muža vratiti sljedeća dva dana. Kakva nevjerojatna izjava!! Nikad nisam vjerovao, pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što moram učiniti. Onda ih radim bez povišice, pa me sljedeća dva dana, začudo, zvao suprug koji me nije zvao zadnjih 7 mjeseci da mi javi da se vraća. Tako nevjerojatna !! Tako se isti dan vratio, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i mojoj djeci. Tada je od tog dana naša veza bila jača nego prije, uz pomoć sjajnog bacača uroka. Dakle, savjetovat ću vas ako imate bilo kakvih problema, obratite se dr apati na email: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp i viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744.......

    OdgovoriIzbriši
  18. Moje ime je Shira elijah, želim podijeliti radosnu vijest o svom životu sa svima i onima kojima je potrebna pomoć u braku/vezi. Patila sam šest godina, muž me napustio, a ja sam nastavila rađati drugu ženu samo zato što me njegova obitelj nije voljela, a jer mu nisam mogla roditi dijete, sedam godina sam plakala jer se muž razveo od mene. Tražio sam čaroliju da mi je oblak pomogao na netu, sreo sam toliko mađioničara, svi su skupili novac a da mi nisu pomogli, ali 3. kolovoza 2021. vidio sam online donaciju dobrog mađioničara po imenu dr. apata. Odlučila sam ga kontaktirati kada sam ga kontaktirala, rekao mi je da je moj problem riješen jer sam ga kontaktirala, ispričala sam mu sav svoj problem i obećao mi je pomoći da vratim muža. Dr alaba me uputio i pokazao što da radim tako da ja slijedim sve upute i radim ono što je tražio nakon tri dana rekao mi je da će me muž nazvati prije nego što zaspim taj dan i ispričati se. Kad mi je sve ispričao, nazvao me muž i zamolio da mu se vratim nakon šest godina razvoda. Danas dijelim ovu poruku jer želim da svijet zna i da je to dobar posao, a također sam jako sretna što sam trudna i za one od vas kojima je potrebna pomoć, problemi na poslu ili napredovanje kontaktirajte dr. Alabu danas i riješite svoj problem ovdje je email: dralaba3000@gmail.com ili whatsapp/viber s njegovim brojem telefona: +1(425) 477-2744, obećavam vam da će vaš problem biti riješen

    OdgovoriIzbriši
  19. Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora , probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr alaba je bacio urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Zvali su me sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, dugo smo razgovarali i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti problem u braku. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši
  20. DR ISIKOLO JE SVE ISKREN I TRANSPARENTAN ČAK I VIŠE NEGO ŠTO SAM ČITAO O NJEMU.
    Moje ime je Vanessa Baradić. Moj dečko je prekinuo sa mnom prije 2 mjeseca jer je smatrao da ga varam sa svojim prijateljem. Pokušala sam mu objasniti sve što sam mogla, ali nije me poslušao i bila sam emocionalno uništena jer sam ga stvarno voljela. Vidio sam toliko postova na internetu o DR. ISIKOLU, koji pomaže ljudima da povrate izgubljene ljubavnike. Isprva sam sumnjao je li to stvarno jer nikad nisam vjerovao u takve stvari, ali sam odlučio pokušati. Kontaktirala sam ga i rekao mi je što da radim i ja sam to učinila, a zatim je napravio ljubavnu čaroliju za mene. Proces čarolije za ponovno spajanje ljubavnika je vrlo jednostavan i on radi nesebično ljudi na isti način na koji je obnovio moju vezu u roku od 48 sati i moj dečko je zvao i molio da se ponovno pomirimo sa mnom. ako vam je potrebna pomoć da popravite problem u vezi ili braku. Evo njegovog kontakta: WhatsApp/Viber on na: +2348133261196, pošaljite mu e-poštu (isikolosolutionhome@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  21. Oduvijek sam želio moći ne živjeti od plaće do plaće ili imati bilo kakav dug. Radila sam u računovodstvu oko 20 godina i jedva sam spajala kraj s krajem. Činilo se da svaki put kad bih napredovao u tvrtki i dobio povišicu, moji bi životni troškovi značajno porasli i nikad nisam mogao napredovati. lutrijske čarolije. Onda mi je jednog dana moj najbolji prijatelj rekao istinu o tome što je učinio kada ga je žena ostavila. Bacio je ljubavne čarolije, a ona je prekinula brakorazvodnu parnicu i ponovno su bili zajedno. Kad mi je to rekao, pitao sam koga je koristio i dao mi je njihov WhatsApp kontakt. +2347054019402 i odmah sam kontaktirao DR WALE za pomoć. Vidio sam da nude različite vrste novčanih čarolija kako bi pomogli dobiti na lutriji. Odmah me zaintrigiralo. Uvijek sam se osjećao kao da ću jednog dana dobiti na lutriji. Dao sam začarati jackpot lutriju i čekao sam svoj dobitak. Rečeno mi je da igram lutriju svaki tjedan i učinio sam što mi je rečeno. Ionako sam igrao lutriju svaki tjedan, tako da to nije ništa promijenilo. Unutar otprilike dva tjedna to se dogodilo. Osvojio sam 100.000$!! Nisam mogao vjerovati! Nije bilo dovoljno novca da odmah odem u mirovinu, ali sam ga dobro uložio i omogućio mi je da radim na pola radnog vremena i pomoći će mi da se umirovim mnogo ranije. Vječno sam zahvalan što sam pronašao DR WALEA. Možete ga kontaktirati putem WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši