subota, 9. ožujka 2013.

Snaga duha je

najveća snaga koju je čovjek dobio na poklon.

Snaga koja je u stanju pokrenuti brda.

Nažalost, većina nas je ne zna koristiti.

Žalimo se na sve i svašta, a nismo svjesni, da sve što imamo a i nemamo,

naša je vlastita zasluga.

Mnogi će sada pomisliti da njihovim životom rukovodi i sudbina. Točno.

Ima tu nečeg.

No, tko stvara sudbinu?

Pa naravno, mi sami.

Inicijalna točka iz koje sve kreće je

misao.

Misao oplemenjuje duh, duh oplemenjuje misao.

Oplemenjen duh misli pozitivno.

Ja volim tratinčicu, Vi volite ružu. No sigurna sam da Vi možete pronaći nešto lijepo u tratinčici i ja nešto lijepo u ruži.

Od kuda treba krenuti?

Što prvo pomislite u zoru, kada otvorite oči?

     1. Uh koja dosadna kiša
2. Razbiti ću budilicu
           3. Opet taj dosadan posao.

ili

 1. Hvala Bogu da pada kiša, zemlja će se radovati.
            2. Baš sam sretna što imam tu budilicu, stići ću na vrijeme.
3. Kako sam sretna što imam posao. Hvala ti Bože.

Po jutru se dan poznaje!

Ako nemate sretan i ispunjen život u miru, ljubavi i blagostanju,

a to želite,

onda je vrijeme da obratite pozornost na svoje misli.

Misli o ratu, mržnji i siromaštvu donose u Vaš život upravo to!

Vi ste gospodar svog života i svojih misli!

Oblikujte svoje misli prema vašim željama i potrebama, uvijek svjesni činjenice,

da su te iste misli, oblikovale vašu stvarnost koju proživljavate.



Broj komentara: 18:

  1. Čitao sam komentar na mreži jednog novinara u Los Angelesu koji otkriva kako je pronašla istinsku ljubav (Mr.Right) 2 mjeseca nakon razvoda.
    Šaljem poruku e-pošte da se upoznaš s istim čarobnjakom Oduduwa jer imam ove snažne namjere da će stvari raditi za mene, vjerujem u svjedočenja su pravi život dokazuje. Bio sam toliko sretan da je došao preko oduduwa e-mail kontakta na blogu. Oduduwa Velika ljubav-čarolija, Pokrenuo mi je čaroliju da bih oporavio svog bivšeg muža svojom moćnom magičnom čarolijom ljubavi-encharntmenta.
    Oženjen sam već više od 6 godina, bilo je tako strašno jer je moj muž doista varao mene i tražio razvod, prije tri mjeseca smo se razbili i vratili smo se opet nakon toliko molbi za lijepim darovima ljubavi.
    Volim svog supruga toliko. Neću ništa učiniti da bih ga povrijedio ili ga učinio lošim. Samo sam ga htio natjerati da me više voli. Pokušao sam toliko terapeuta i bračnih savjetnika, ali nitko nije pomogao vratiti moj ljubavni suprug. Do prošlog tjedna sam pročitao post komentar online o Oduduwa Spell caster imati čarobne moći vratiti ex, ja kontaktirati Oduduwa spell caster adresu e-pošte i objasniti moje probleme veza s njim i on je obećao da će riješiti moj problem relationshiip u roku od tri dana. Pažljivo slijedim sve njegove upute, evo dva dana nakon što sam primio telefonski poziv od svog čovjeka Anderson, razgovarao toliko mirno i lijepo, ispričao mi se i rekao mi da se vraća kući sljedećeg dana, samo jučer se moj muž vratio kući mi. ja sam velikodušan i zahvalan ovom velikom čovjeku Oduduwa. U početku sam se bojao sumnje, ali pokušao sam i raditi za moje dobro. Siguran sam da će to i za vas, 100% gurarantee uspjeh je siguran.
    Oduduwa spell-caster ima ovlasti za rješavanje sljedećih problema;
    * Ljubavne čarolije Osvojite Natrag Ex ljubavnik
    * Uspjeh i promocija čarolija magije
    * sretan šarm - BUSINESS STAR čarolija
    * odjeljci - ZAŠTITNA KUĆA
    * prokletstvo
    duhovno čišćenje
    * Čarobnost plodnosti - VOĆE ŽENA
    * dekretiranje magije, SPLIT LOTTERIJA I WIN-GAMES SPELL
    Internet stvarno pomaže puno u pružanju brze informacije u rješavanju problema života.
    Shvatio sam da bi bilo dobro dijeliti ovdje jer znam da će potaknuti i pomoći vratiti brakove i odnose.
    ovdje je Oduduwa osobna e-pošta: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com:
    Tel: +13019658857

    OdgovoriIzbriši
  2. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    OdgovoriIzbriši
  3. Moje ime je Christian Hofman. Ovo je vrlo sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je pružio Dr. Bio sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moja supruga stvarno varala i tražila razvod, ali kad sam naišla na e-poštu Dr..nosakarea na internetu o tome kako je pomogao tolikom broju ljudi da se vrate i pomognu popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći u mom slučaju i da sada slavim jer se moja supruga potpuno promijenila na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u braku, što je velika proslava. Nastavit ću svjedočiti na internetu jer je dr ..nosakhare pravi čarolija. POTREBNA POMOĆ? KONTAKT
      -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    možete ga dodati i na Whats-app: +2349083639501
    On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretni u svom odnosu. I to je savršeno u vašem odnosu.
    Želiš li svog bivšeg povratnika?
    želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
    Rješenje problema bez djece?
    Rješenje financijskih problema?
    Slaba erekcija i brza ejakulacija?
    rješenje bolesti i bolesti tijela
    Želite biti promovirani u svom uredu.
    Rješenje problema razvoda?
    Whatsapp ili nazovite +2349083639501 (zanemarite ako ne trebate pomoć)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moje ime je Christian Hofman. Ovo je vrlo sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je pružio Dr. Bio sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moja supruga stvarno varala i tražila razvod, ali kad sam naišla na e-poštu Dr..nosakarea na internetu o tome kako je pomogao tolikom broju ljudi da se vrate i pomognu popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći u mom slučaju i da sada slavim jer se moja supruga potpuno promijenila na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u braku, što je velika proslava. Nastavit ću svjedočiti na internetu jer je dr ..nosakhare pravi čarolija. POTREBNA POMOĆ? KONTAKT
      -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    možete ga dodati i na Whats-app: +2349083639501
    On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretni u svom odnosu. I to je savršeno u vašem odnosu.
    Želiš li svog bivšeg povratnika?
    želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
    Rješenje problema bez djece?
    Rješenje financijskih problema?
    Slaba erekcija i brza ejakulacija?
    rješenje bolesti i bolesti tijela
    Želite biti promovirani u svom uredu.
    Rješenje problema razvoda?
    Whatsapp ili nazovite +2349083639501 (zanemarite ako ne trebate pomoć)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelim da se zahvalim zeni dami i kraljici koja mi uspesno vratila porodicu evo broja sada sam veoma srecna i zadovoljna zena obrat te joj se ja sam joj veciti duznik vratila mi volju za zivot...evo broja +381611031296 viber wcp i poziv

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    OdgovoriIzbriši
  7. Zdravo zelim da pohvalim vidovitu ruzu koja mi je pomogla u vezi mog deteta koje je imalo urok na sebi jos od malena..niko nije godinama mogao da mi pomogne u vezi toga sa cerkom. Muz me je ostavio samu sa detetom. I onda sam preko preporuke nasla majku Ruzu koja je jedina uspela da skine urok sa mog deteta i uspela je da mi vrati mog muza samo zahvaljujuci njoj imamo sada prelep zivot. Ako imate slicnih problema javite se njoj
    +381 61 10 14 283 VIBER

    OdgovoriIzbriši
  8. Ako vam je potrebna usluga pouzdanog hakera za hakiranje baze podataka mobitela ili sustava, brisanje kriminalnih dosijea ili vraćanje ukradenog Bitcoina, obratite se easybinarysolutions@gmail.com ili whatsapp: +1 3478577580 koji su vrlo pouzdani i povjerljivi.

    OdgovoriIzbriši
  9. PAŽNJA SVIMA:
    Ako vam je potreban hitan i učinkovit Čarobnjak za vraćanje bivšeg partnera, obratite se dr. Ogundele na WhatsApp -u ili Viber Chatu: +27638836445. On će vam svojim moćima pomoći u bilo kojem problemu koji imate, u vezi, braku ili osobnom. Vjerujem mu jer mi je već pomagao, vratio mi je muža nakon 24 sata rada, rekla sam mu da ću svoju priču podijeliti na svakom forumu jer je to moj način zahvale, da mu ljudi zahvaljuju za mene i saznati više o njemu.

    OdgovoriIzbriši
  10. Postoji čovjek kojem vjerujem i čini čuda s čarolijama, zove se DR WALE. spasio je moj brak prije devet godina svojom čarolijom. Moj muž je podnio zahtjev za razvod i bilo je vrlo neugodno, sramotno i srceparajuće, počela sam tražiti pomoć na internetu kada sam vidjela različita svjedočanstva u kojima su ljudi cijenili DR WALE-a što im je pomogao da obnove vezu pa sam ga kontaktirala putem WhatsAppa: +2347054019402 za pomoć i on se odazvao i obećao da će mi pomoći da obnovim svoj brak svojom čarolijom. Učinila sam kako mi je rekao i nekoliko dana kasnije moj se muž vratio moleći me na koljenima da mu oprostim i prihvatim ga natrag. Otkazao je razvod, sad je devet godina, a mi smo još uvijek u sretnom braku. Nastavit ću cijeniti DR WALE-a jer je on Bog na Zemlji. On može pomoći i vama. Kontaktirajte ga putem WhatsAppa: +2347054019402 ILI e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. PROFESIONALNA ČAROLIJA KOJA VAM MOŽE POMOĆI S LJUBAVNIM ČAROLIJAMA DA HITNO VRATE BIVŠEG LJUBAVNIKA NAKON RAZVODA/RAZVODA ČAK I AKO SE VAŠA SITUACIJA ČINI BEZNADNA! KONTAKT: DR WALE NA WHATSAPP/VIBERU: +2347054019402 JE SIGURNO NAJBOLJI ČAROVAC ONLINE I NJEGOVI REZULTAT JE 100% GARANCIJA..
    Nakon šest godina mog braka sa suprugom, moj muž je počeo izlaziti s drugim curama i pokazivati ​​mi hladnu ljubav, u nekoliko navrata prijeti da će se razvesti od mene ako se usudim ispitivati ​​ga o njegovoj aferi s drugim djevojkama, bila sam totalno shrvana i zbunjen sve dok mi jedan stari prijatelj nije rekao o čaroliji na internetu DR WALE koji pomaže ljudima u njihovim vezama i problemima braka pomoću moći ljubavnih čarolija, kada sam kontaktirao DR WALE-a, rekao mi je sve što trebam učiniti i ja slijedio sve upute koje mi je dao i učinio sam sve što je tražio od mene. nakon što je prošlo nekoliko tjedana sve se počelo okretati za moje dobro sada je prestao izlaziti s curama i sa mnom je zauvijek i stvarno. Kontaktirajte DR WALE-a sjajnu čaroliju Caster za vašu vezu ili problem u braku.
    Evo njegovog kontakta..
    WhatsApp/Viber : +2347054019402 ili
    drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Nikada u životu nisam videla ovakvo čudo, tražila sam rešenje da zatrudnim više od 8 godina nakon braka, pokušala sam sve moguće ali ništa nije uspelo dok nisam videla onlajn dokaz kako je dr Fadi pomogao mnogim ženama da zatrudne trudna sa njenom mocnom magijom, napisala sam i objasnila svoju situaciju, obecao mi je pomoci i zatrudnjecu pre mesec dana uradila sam sve sto mi je naredio i otisla sam u bolnicu po poruku i doktor mi je potvrdio da imam 5 godina dana trudna, do sada sam rodila svog zgodnog sina, moj muz je sada zadovoljan i daje mi sve sto trazim, zahvaljujuci dr. Fadyju kontaktirajte ga ako vam treba pomoc.
    * Ako želite da zatrudnite.
    * Ako želite da vratite svog dečka.
    * Ako želite da zaustavite abortus.
    * Ako želite duhovnu moć.
    * Ako želite da postanete poznati.
    * Ako želite da izliječite bilo koju bolest. Kao HIV/AIDS
    E.T.C.
    E-pošta:drfady720@Gmail.com
    WhatsApp:+2349039422406

    OdgovoriIzbriši
  13. MOJ muž i ja smo se nedavno rastali. U braku smo već šest godina i to je bila nasilna veza na sve načine. Želim shvatiti sebe i riješiti vlastite probleme kako bih mogla biti izvrsna mama i žena, ali osjećam da je gubljenje vremena pokušavati popraviti svoj brak jer je slomljen, a ja sam emocionalno iscrpljena i samo želim usredotočiti se na moju djecu. I osjećam da nije fer da ja pokušavam popraviti nešto u što sam jedini koji ulaže trud. Ja sam tako zbunjena. To su bile moje odluke sve dok nisam naišao na članak na blogu o tome kako je Ultimate Spell of DR WALE pomogao mnogim ljudima da obnove prekinute brakove/veze. Brzo sam ga kontaktirao, a on mi je rekao što trebam učiniti, što sam odmah i učinio. U roku od nekoliko tjedana moj se suprug vratio i najveći dio toga je to što se moj suprug potpuno promijenio, više me ne zlostavlja niti vrijeđa. Danas je postao suprug pun ljubavi i brige. možete dobiti DR WALE-a na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Moj muž je otišao iz kuće kako bi živio s drugom ženom koju je upoznao na poslu, a meni je poslao papire za razvod. Nisam željela razvod jer jako volim svog muža i ne želim da mi se obitelj raspadne. Sumnjala sam da je žena koristila čaroliju da veže mog muža kako se ne bi mogao vratiti svojoj obitelji. Tražila sam savjete o tome kako ponovno osvojiti muža i naišla sam na komentar koji kaže da joj je DR WALE pomogao da povrati muža nakon nekoliko mjeseci prekida i uzela sam WhatsApp broj DR WALE-a koji je bio prisutan u komentaru i WhatsApp +2347054019402 o mom problemu i on mi je odgovorio i pomogao mi da oporavim svog muža u roku od dva dana i trenutno je moj muž ponovo sa mnom i pun je još više ljubavi nego prije. Također možete kontaktirati DR WALE-a za pomoć na njegov WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com DR WALE je prava osoba koju možete kontaktirati u vezi s vašim problemima u vezi ili braku i on će vam pomoći da vratite bivšeg, a ja sam vrlo rado svjedoči o svom dobrom radu

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako sam sretna što mogu podijeliti ovo nevjerojatno svjedočanstvo, bila sam povrijeđena i slomljenog srca kad me muž ostavio s našim djetetom, bila sam zbunjena i nisam znala što da radim, toliko sam ga voljela, pokušala sam sve što sam mogla vratio ga je, ali sav moj trud je bio uzaludan, jednog vjernog dana objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici, a ona mi je rekla za sjajnog ljubavnog čarobnjaka koji se zove DR WALE zbog kojeg je također zatrudnjela kada je tražila dijete, nakon što je rekao mi je da sam i ja otišla na internet vidjeti sve dobre vijesti o DR WALE-u, kontaktirala sam DR WALE-a putem kontakt informacija koje mi je dao prijatelj, nakon nekoliko sati čarolija mi je odgovorila i rekla mi da ostanem i dala mi neke upute o što da radim i učinila sam točno kako mi je rečeno, na moje najveće iznenađenje javio mi se suprug koji me nije nazvao tri godine i počeo se ispričavati za sve nepravde koje mi je učinio i molio me da se želi vratiti kući sa mnom i djecom, sad me volio više nego ikad prije, moja ugledna braćo gledatelji i sestre ako prolazite kroz bilo kakav problem kontaktirajte DR WALE-a dajem vam 100% garanciju da će on riješiti vaše probleme. kontaktirajte ga PUTEM WhatsAppa/Vibera: +2347054019402 ILI Emaila: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Zadnjih osam godina i deset mjeseci bolujem od herpesa i od tada sam uzimala niz lijekova i tableta, ali nije bilo poboljšanja dok nisam naišla na svjedočanstva DR WALE-a kako je liječio razne ljude od raznih bolesti po cijelom svijetu, onda sam i ja njega kontaktirao. Nakon našeg razgovora poslao mi je lijek koji sam uzela prema njegovim uputama. Kad sam završio s uzimanjem biljnih lijekova, otišao sam na liječnički pregled i na moje najveće iznenađenje izliječio sam se od herpesa. Srce mi je tako ispunjeno radošću. Ako bolujete od herpesa ili bilo koje druge bolesti, možete kontaktirati DR WALE-a danas na ovaj WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    DR WALE također liječi:
    1. HIV / AIDS
    2. HERPES 1/2
    3. RAK
    4. ALS (Lou Gehrigova bolest)
    5. Hepatitis B

    OdgovoriIzbriši
  17. Pozdrav prijatelji, sjajno i nevjerojatno svjedočanstvo o Velikom bacaču čarolija koje stvarno volim podijeliti. Povratak moje žene je ono što sam najmanje očekivao i nisam mogao zamisliti. Ja i moja žena smo u braku pet godina i živimo sretno ali odjednom se ona potpuno promijenila i okrenula od mene i nikad nisam znao što se događa, pokušao sam je pitati ali mi je odbila reći što problem je, i kako je vrijeme prolazilo ona je tražila razvod. Bio sam tako zabrinut i zbunjen, i dao sam sve od sebe da je vratim, ali nije bilo lako, mislio sam da je svaka nada izgubljena, a dok sam tražio izlaz, moj prijatelj koji je imao sličan problem rekao je ja o sjajnom bacaču čarolija po imenu DR WALE koji mu je također pomogao da vrati svoju ženu. Nikad u cijelom životu nisam vjerovao u čaranje ili magiju jer nikad nisam mislio da će uspjeti, ali sam pokušao dati ovom čovjeku priliku i na moje najveće iznenađenje, bacio je čaroliju na mene, ali danas smo ponovno zajedno u lijepom domu s troje prekrasne djece. Opet smo sretni zajedno i koristim ovu priliku da kažem svima koji prolaze u sličnoj situaciji da ga kontaktiraju na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. PRESTANITE PLAKATI I TRAŽITI LJUBAVNE ČAROLIJE ONLINE NE TRAŽITE VIŠE SVOJE RJEŠENJE, OBNOVITE SVOJ BRAK I VEZU SADA UZ POMOĆ DR. WALEA

    Sve je počelo u svibnju prošle godine kada je moj suprug posjetio Švicarsku zbog programa koji je trajao dva mjeseca, kada se moj muž vratio kući primijetila sam neke promjene u njegovom karakteru prema meni i djeci, sve što radim da ga usrećim, on se iritira i zanovijeta nasumce, odlazi od kuće i vraća se kasno, prije je ponovno tražio posao sam u Švicarskoj, što sam mu odobrila misleći da će ga to usrećiti, ali na moje najveće iznenađenje nisam znala da je to kraj našeg braka da nije DR WALE-a Spasitelju braka, S poštovanjem, bila sam tako shrvana kad me je moj muž s kojim sam bio sedam godina napustio i preselio se u Švicarsku kako bi bio s drugom ženom. Bolovi su bili preveliki za mene da ih više ne mogu podnijeti. Pa sam se morao obratiti Internetu za pomoć dok nisam otkrio da je DR WALE pravi.. Pokušao sam sve što sam znao, i sa svojim čarolijama, blagoslovima i izvanrednim magičnim moćima, obavio si sav posao za mene, što ste mi zajamčili pozitivan rezultat u roku od tjedan dana, moj bivši suprug mi se vratio i bio je pokunjen zbog svega što je učinio. I sada je moj život uravnotežen i ponovno sam sretna. Sve zahvaljujući vama, gospodine, kontaktirate ga putem WhatsAppa: +2347054019402 ILI e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši